اشتباهات رایج در خرید یخچال و فریزر صنعتی
نوشته شده توسط : آوا امینی

این یخچال صنعتی همانطور که اشاره کردیم برای نگه داری و انبار کردن انواع سبزیجات سرخ شده و صیفی جاتی مانند لوبیا، باقالی و … استفاده می شود علاوه بر این می توان در آن انواع نوشیدنی، آبمیوه و آب معدنی را نیز جای داد.

این یخچال صنعتی با ابعاد 60*60 یا 70*60 در ارتفاع 2 متر ساخته می شود و فضای کافی برای نگه داری حجم زیادی از خوراکی ها را خواهد داشت؛ این یخچال با برق تک فاز شهری کار می کند و برودت و سرمایی که می تواند برای تازه و سالم نگه داشتن خوراکی ها فراهم کند بین 3+ تا 7+ می باشد، پس خیالتان بابت سرما و برودت این یخچال راحت چون مواد خوراکی بدون خراب شدن یا گرفتن بوی بد تازه و سالم در این یخچال نگهداری خواهند شد.

 

 یخچال سبزیجات صنعتی 60 سانت

از دیگر ویژگی های یخچال سبزیجات صنعتی 60 سانت وجود یک ترموستات دیجیتالی است که این امکان را می دهد تا بتوانید دمای یخچال را کم یا زیاد نمایید. علاوه بر این شما می توانید نما و طرح این محصول را به دلخواه خود انتخاب کنید بر روی این یخچال طرح های مختلفی مانند تصاویر نوشابه های کوکاکولا و پپسی درج شده و شما می توانید طرح آن را به دلخواه خود انتخاب نمایید. این یخچال بدنه ی مقاومی داشته و برای همین در برابر ضربه، رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است.

.

5 دلیل اصلی خاموش شدن مانیتور یخچال صنعتی

همانطور که اشاره کردیم مانیتور یکی از قطعات مهم یخچال های صنعتی است که اطلاعات مختلفی مانند تنظیمات، دما، هشدار و… را نمایش داده و این اطلاعات مهم در اختیار کاربر قرار می دهد اما خاموش شدن مانیتور دلایل مختلفی دارد که در ادامه به معرفی اصلی ترین علل پرداخته ایم.

مشکل در برق یخچال

یکی از اصلی ترین دلایل خاموش شدن مانیتور یخچال صنعتی مشکل در برق دستگاه است پس بهتر است برای رفع این مشکل دستگاه را از برق خارج کرده و مجددا یخچال را به برق متصل کنید احتمالا با این روش ساده مشکل مانیتور رفع خواهد شد.

خرابی برد الکترونیکی یخچال صنعتی

از دیگر دلایلی که منجر به خاموش شدن مانیتور دستگاه می شود خرابی برد الکترونیکی است، در واقع برد یکی از مهمترین قطعات یخچال های صنعتی است که وظیفه ی کنترل عملکرد دیگر قطعات را بر عهده دارد و اگر به هر دلیلی دچار خرابی شده و کارایی خود را از دست بدهد احتمال اینکه مانیتور یخچال خاموش شود زیاد خواهد بود.

 


 5اشتباه وحشتناک برای خرید فریزر صنعتی

یکی از مهمترین اشتباهات موقع خرید یخچال و فریزرهای صنعتی بی توجهی به مساحت و ابعاد فروشگاه یا مغازه است همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم یخچال فریزرهای صنعتی در ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند و باید دستگاهی متناسب با فضا خریداری کرده تا تردد و رفت آمد مشتریان همراه با چرخ و سبدهای خرید راحت باشد.

یخچال بی کیفیت و ارزان نخرید

ممکن است ارزان بودن قیمت برخی از یخچال فریزرهای صنعتی شما را وسوسه کرده و اقدام به خرید محصولی بی کیفیت نمایید؛ در این صورت متحمل هزینه های اضافی خواهید شد پس از کیفیت محصول اطمینان حاصل کرده و بعد اقدام به خرید نمایید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید بهترین تجهیزات برودتی به سراغ مجموعه ی کیچن سنتر بروید چرا که این مجموعه در ساخت یخچال و فریزرهای صنعتی از بهترین و مرغوب ترین متریال استفاده کرده و تمامی دستگاه ها را با تکنولوژی روز دنیا طراحی و عرضه می کند؛ پس حتما برای خرید بهترین تجهیزات برودتی به صفحه ی محصولات کیچن سنتر مراجعه نمایید.

 

قدرت مناسب موتور یخچال های صنعتی

طول عمر یخچال های صنعتی تا حد زیادی وابسته به موتور یا کمپرسور است، در واقع کمپرسور می تواند گاز خنک کننده را داخل لوله های اواپراتور یا کندانسور به صورت متراکم تبدیل کرده و سپس در کندانسور به مایع تبدیل می شود، و از این طریق برودت و سرمای محفظه ی داخل یخچال تامین خواهد شد. به طور کلی اصلی ترین وظیفه ی موتور یا کمپرسور فشردن گاز و چرخش آن داخل لوله های کندانسور می باشد.

به طور کلی قدرت کمپرسورهای یخچال های صنعتی ½ یا ¾ اسب است و از آنجایی که یخچال های صنعتی نیاز به برودت و سرمای زیادی دارند قدرت موتور این یخچالها در مقایسه با مدل های خانگی بیش تر خواهد بود.

مشخصات کمپرسور یخچال صنعتی تاثیر زیادی بر عملکرد و کارایی یخچال دارد، در واقع ابعاد، وزن، فشار، ظرفیت و… از جمله مشخصاتی است که باید در خصوص موتور یخچال های صنعتی بدانید چرا قدرت موتور در عملکرد یخچال موثر است.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: